Skargi i wnioski
Szanowni Pacjenci,
Dyrekcja Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej informuje
o możliwościach składania SKARG I WNIOSKÓW bezpośrednio
w siedzibie szpitala (w sekretariacie), pisemnie bądź drogą elektroniczną na adres:
sekretariat.czeladz@pzzoz.bedzin.pl
Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa PZZOZ przyjmuje strony
w sprawie skarg i wniosków
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 10.00
w Sekretariacie Szpitala w Czeladzi, ul. Szpitalna 40.
Skargi i wnioski można składać także w:
DZIALE SKARG I WNIOSKÓW ŚLĄSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
- bezpośrednio w siedzibie Śląskiego OW NFZ, ul. Kossutha 13 w Katowicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
- w delegaturach (Bielsko-Biała, Częstochowa, Rybnik, Piekary Śląskie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00,
- wysłać pocztą na adres oddziału lub właściwej dla siedziby świadczeniodawcy delegatury,
- przesłać skargę na adres e-mail (w przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku za pomocą poczty elektronicznej, które nie zostały opatrzone podpisem elektronicznym lub nie zawierają imienia, nazwiska (nazwy) i adresu wnoszącego, pracownik NFZ za pomocą poczty elektronicznej występuje odpowiednio do skarżącego lub wnioskodawcy o uzupełnienie złożonej skargi lub wniosku o te dane w terminie siedmiu dni. Termin do załatwienia skargi lub wniosku biegnie od dnia wpływu tego uzupełnienia do Funduszu.)
- przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP
Numer telefonu do Działu Skarg i Wniosków Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (32) 735 05 45
BIURZE RZECZNIKA PRAW PACJENTA:
- pisemnie na adres:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
- pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@rpp.gov.pl
- poprzez ePUAP (Adres skrzynki ePUAP: /RzPP/skrytka)
- faksem pod nr (22) 506-50-64
- osobiście w siedzibie Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Bezpłatna infolinia 800-190-590 czynna od poniedziałku do piątku w godzinach
od godz. 8.00 do godz. 18.00.